شعری روی شقیقه هایم

هرشب انگشتانم تفنگی می شوند روی شقیقه ام
پخش میکنم خورشید را
بر روی این دیوار سیاه روزمره ام
تا آغاز کنم رویاهای شبانه ات را.

علیرضا احمدی پناه

30-تیر-89

12 دیدگاه »

  1. دوریس Said:

    و به یادش هر شبم را صبح میکنم و در آن لحظه که خورشید مرا از رویای نازم بیرون می کشد بر او سلامی با احترام می کنم و با نگاهی ملتمسانه از او میخواهم که رویایم را با خود آورده باشد.

  2. سعیده Said:

    داری چیکار می کنی با این کلمات
    رحمی بکن
    به کسی
    که کلماتت رو می فهمه
    .
    .
    .
    .
    کتاب یادت نره علی
    منتظرش هستم

    • ahmadipanah Said:

      سعیده جان ممنونم که هنوز هم سر میزنی.فعلا نمیدونم چه کار دارم میکنم

  3. امیر Said:

    تصویر قشنگی بود.

    لذت بردم

  4. ع.آرام Said:

    خداوند شقیقه‌ات را حفظ کناد. سر نمی‌زنی برادر! کلی مطلب گذاشتم.

  5. سلام
    ممنون از حضور شما آقای احمدی پناه
    بله،شما را بخاطر دارم
    مانا باشید

  6. آوار / سفر – شعرهایی برای کتاب سوم من: پایت را از روی سایه ام بردار
    با دوسپید عاشقانه به روزم

  7. بازهم سلام. فعلاً این‌جا هستم. پیچ و خم زلف یار اگر بگذارد.

  8. siamakam Said:

    این تیغ تیز جراحی …

    حال کردم خوندم
    دلم که تنگ شعر میشه میام نوشته هاتو شعرهاتو پیک پیک میزنم و مست
    مست
    مست
    مس
    م…

    • ahmadipanah Said:

      سیامک جان چه خوب کردی سر زدی.آقا خیلی آقایی


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

پاسخی بگذارید

