روز قلم سرخ است و سبز می ماند

از دیشب که اس ام اس های تبریک روز قلم اومد دارم فکر میکنم که به کی باید تبریک گفت؟شاید به فرهنگسرای آینه، که یه زمانی پر از انجمن بود  روزهای خوبی که دوستان خوبی بودیم .شاید به حوزه هنری کوچه تک درختی ، شاید هم به تمام بچه هایی که توی این سالها خونه نشین شدن،شاید هم به عزیزانی که با نوشته هاشون زندگی میکنیم….

در حقیقت به همه این هایی که در بالا گفتم تبریک میشه گفت ولی وقتی خبر برگذاری جشن روز قلم به همت وازت با فرهنگ توی هتل لاله (امروز ساعت 19)را خوندم پیش خودم گفتم امسال روز قلم را باید به قلم هایی تبریک گفت که جشن خودشون را توی اوین و بهشت زهرا برگذار میکنند.امسال روز قلم سرخ است و سبز می ماند

2 دیدگاه »

  1. دوریس Said:

    بهش تبریک میگم. 🙂
    اثرش جاودان

  2. سلام.

    حرفاتون و کاملا قبول دارم.

    به روزم

    با یک چهار پاره و…

    منتظر نقد و نظرات ارزشمند شما هستم

    پاینده باشید


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

پاسخی بگذارید

